وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

سایت های با سازه فلش و سایت های جستجوکننده -کد مقاله s

سایت های با سازه فلش و موتور های جستجوگر

توانایی فلش در خلق گرافیک زیبا، ترکیب کردن عکسهای متحرک، موزیک و برنامه نویسی ویژه اش، چیزی است که حتی به رویاهای HTML هم خطور نمی کند. هم اکنون وبسایت های زیادی را میتوانید بیابید که با استفاده از این فناوری صفحات خارق العاده ای را در اینترنت منتشر کرده اند و چشم ها را خیره می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به سایر مقالات ما مراجعه کنید.
اما زیبا بودن وبسایت های فلش برای موتورهای جستجوگر پنهان است. سایت های جستجوگر , ذائقه متنی دارند و برای خواندن و ذخیره نمودن یک متن نیز نیاز دارند تا آن را ببینند. متن های فلش هرگز دیده نمی شوند بنابراین موتورهای جستجوگر به طور کلی از آنها را نادیده میگیرند.

ادامه مطلب ...

وب سایت های با تکنولوژی فلش و سیستم های جستجوکننده

قدرت فلش در ساخت گرافیک جذاب، ترکیب تصاویر متحرک، موزیک و برنامه نویسی ویژه اش، چیزی است که حتی به رویاهای HTML هم نمیرسد. این روزها سایت های زیادی را می یابید که با استفاده از این تکنولوژی صفحات شگفت انگیزی را در وب نشر داده اند و چشم ها را خیره می نمایند. برای به دست آوردن معلومات بیشتر در این مورد به سایر مقالات ما مراجعه نمایید.
ولی زیبا بودن وب سایت های فلش برای موتورهای جستجوکننده پنهان است. موتور های جستجوگر , ذائقه متنی دارند و برای خواندن و ذخیره نمودن یک متن نیز نیاز دارند تا آن را نگاه کنند. متن های فلش به هیچ وجه دیده نمی شوند و لذا موتورهای جستجوگر به طور کلی از آنها را نادیده میگیرند.

ادامه مطلب ...

شناخت با موتور جستجوی گوگل کد k

جستجو در اینترنت: شناخت با سیستم جستجوگر گوگل

موتور جستجوگر ابزار مهم یافتن اطلاعات در اینترنت محسوب می‌شوند.

 آشنایی با موتورهای مختلف جستجوکننده به منظور پیداکردن تند و درست اطلاعات و جستجوی رکوردهای مرتبط مناسب و اجتناب از پیداکردن رکوردهای نامناسب، یکی از نیازهای پایه ای استفاده‌کنندگان از وب می باشد. 

ادامه مطلب ...

اساس ساخت سایت های تجاری - کد z

اصول طراحی سایت های تجاری

این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

صفحات صنعتی در کل دارای سه بخش میباشند :

خصوصیات محصول: هر مشتری میبایست بتواند یک محصول خاص را از بین مجموعه ای از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام گردد.

مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با اطلاعاتی عرضه میگردند که صفحه توضیحات نامیده میشود یک صفحه توضیحات آمیخته ای از متن، عکس و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک برگ کاغذ میباشد. خصوصیات کارایی یا تصویر توصیف کننده ساختار محصول، اغلب دلیل فروش یک محصول میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات کالا در وب به الگوی قدیمی، محدود کننده به نظر می اید. مشخصات کارایی محصول میتواند به صورت 3d و همراه با حرکت ایجاد شود، همچنین خود محصول در حال انجام کار، قابل نمایش باشد.

ارتباط با مشتری: ‏‏‏کارت های جالبی را که در آنها از شما پرسیده میشود «آیا مایلید که نمایندگی سرویسهای مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را به یاد بیاورید. با استفاده از سایت سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده خواهند شد. ساخت صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد محصولات خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. به هر حال چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت فراوان است، تطابق تصاویر با اصل محصول میباشد.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

شناسایی هدف در ساخت وب سایت های تک صفحه ای

شناخت مقصود در ساخت تارنما های تک صفحه ای

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و سئو ایفانت آماده گردیده است.
فهم مقصود صفحه وب سایت ابتدایی ترین قدم به سوی ساخت یک صفحه وب است. صفحه  تارنما باید تماما بر پایه و بر مبنای هدف باشد، و هر بازدیدکننده ای که از آن صفحه بازدید می نماید باید قادر باشد به سهولت ماهیت محصول یا سرویسی که توسط این صفحه وب سایت ارائه شده را تعیین نماید. به هر حال، این بدین معنی نیست که وب  باید الزاما کسل کننده و حوصله سر بر باشد. به عنوان طراح، شما می توانید تمام توانایی خود را برای طراحی صفحه ای به کار ببرید که به هدف خود را صحیح ارائه می نماید، و در عین حال جذاب و چشم نواز و زیبا نیز باشد.

 

طراحی سایت

 

در این مثال، تارنما های یک صفحه ای در مورد طراحی به نام Vadim است. نمونه کارهای او او، همانند اطلاعات ارتباطی، روی یک صفحه قابل دسترس میباشد، و کاربران می توانند با بالا و پایین بردن صفحه و یا با کلیک روی لینک های موجود به آن دسترسی پیدا کنند. طراح دقیقا هدف وب سایت که شناساندن و معروف کردن حرفه خود است را درک کرده است و آن را به طور تاثیرگذار به نمایش گذاشته است.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و سئو ایفانت آماده گردیده است.