وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

کسب و کار آنلاین و فواید آن پارت 1

کسب و کار آنلاین و مزیت های آن قسمت 1


تعداد زیادی از کشورهای توسعه یافته دنیا تجارت آنلاین را به تجارت سنتی ترجیح داده و به سمت آن در حرکت میباشند. با وجود وب سایت هایی مانند آمازون که درآمد بسیار بالایی دارند ، بسیاری از مردم نیز از تجارت سنتی به سمت تجارت آنلاین در حرکت هستند . ممکن است برخی از افراد بخواهند که درباره مزایای تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و خوبی داشته باشند.

یکی از امکاناتی که اینترنت در اختیار تجار و بازرگانان قرار میدهد اطلاعات کامل و مفیدی است که در مورد هر محصول چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان پیدا کرد . مسئله ای که در دنیای واقعی ارزش تجاری خیلی زیادی دارد اما بدون انجام هزینه و زمان زیاد بدست نمی آید . از طرفی تجارت الکترونیک امکان برقراری ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی لازم است با آنها تماس حاصل کنیم در کوتاه ترین تایم از طریق email و روش های دیگر فراهم میکند.

از طرفی در دنیای تجارت آنلاین میتوان از طریق  ساخت سایت  ، و با بهینه سازی سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

طراحی سایت - ساخت سایت - بازاریابی اینترنتی - طراحی سایت - طراحی سایت




فراگیری افزایش سرعت لود سایت های joomla پارت سوم

روش های تغییر بارگذاری صفحات وب سایت های joomla بخش سه

گام ششم : حذف برنامه نویسی های اضافی : در بیشتر موارد cms و سیستم های آماده کدهایی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید و حتی احتمال دارد این خطوط به بهینه سازی سایت  آسیب بزند. اگر برنامه نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در سی ام اس مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را حذف نمائید.

قدم 7 : فشرده کردن کدها .در جوملا می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده کردن خطوط کدنویسی و کم کردن حجم وب سایت بپردازید .

گام آخر :  بررسی : پس از انجام همه مراحل وقت چک کردن سرعت سایت میباشد . شما می توانید از سایتهای تست سرعت سایت برای چک کردن سرعت سایتتان بهره بگیرید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

سئو - طراحی سایت - طراحی سایت - آموزش تعمیرات - سئو




روش های بالا بردن سرعت لود سایت های جوملایی قسمت دوم

آموزش تغییر سرعت لود سایت های جوملایی پارت دوم

گام سوم : حذف ماژول ها و ابزارهایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کم شدن سرعت وب سایت میشن مثل آمار سایت وبگذر و ... یا ماژول های بلاگ . این بخش ها به شدت سرعت بارگذاری را کاهش می دهند . و چون بعضا سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند خدمات ارائه کنند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کند می کند .

قدم چهارم : استفاده از سرورهای ایران  و هاستهای قدرتمند . استفاده از هاست سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است ، هزینه طراحی سایت را نیز بالا میبرد . از طرفی اگر سرور شما در داخل باشد سرعت جا به جایی فایلها به علت کم شدن مسافت کمی کمتر می شود و سرعت بارگذاری وب سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به بهینه سازی سایت شما کمک خاصی نمیکند.

گام پنجم :
حذف بخش هایی که در صفحه اصلی لازم نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

سئو - طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - طراحی سایت - طراحی سایت




فراگیری تغییر سرعت لود وب سایت های joomla بخش اول

فراگیری افزایش سرعت لود وب سایت های joomla بخش یک

برای افزایش سرعت بارگذاری پایگاه های اینترنتی که با joomla مشکل شده است من قدم هایی را تهیه کردم که در پایین توضیح میدم .

گام اول :  اگر وب سایت شما از جی کوئری استفاده نمیکنه برای مثال عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره پیشنهاد من حذف موتولز جوملاست .
برای اینکار میشه از پلاگین اختصاصی اینکار بهره مند شوید . پلاگینی که به پایگاه اینترنتی شما اجازه می دید در هر قسمتی که میخواهید موتولز را غیر فعال کنید.

قدم دوم : کم حجم کردن عکس ها  و حذف عکس هایی که به آنها نیاز ندارید و تنها در هنگام طراحی سایت ارزان خود با به کار بردن این عکس ها باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده اند بلکه به بهینه سازی سایت شما هم آسیب رسانده اند .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت ارزان - سئو - طراحی سایت - آموزش تعمیرات - طراحی سایت




در زمان طراحی سایت به کار بردن زبان php مناسب تر است یا ای اس پی پارت سوم

موقع ایجاد تارنمای اینترنتی به کار بردن کدهای php بهتر است یا asp پارت سوم

در حالت کلی میشود گفت که سایت هایی که با این دو زبان برنامه نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای معضلات امنیتی باشند به همین علت میتوان گفت که هر دو از نظر امنیتی در یک سطح قرار دارند اما برخی معتقدند که به دلیل استفاده وب سایت هایی نظیر گوگل از php ، ممکن است امنیت پی اچ پی بیشتر باشد.

بهینه سازی   در گوگل

برخی از افرادی که کار آموزش سئو وب سایت انجام میدهند معتقدند به دلیل اینکه زبان کد نویسی گوگل php میباشد ، وب سایت هایی که با این زبان کد نویسی شده اند از بهینه سازی بهتری برخودار هستند اما این ادعا را هیچوقت مسئولین گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میشود گفت که پی اچ پی از محبوبیت بهتری برخوردار میباشد ولی این امر دلیل بر ضعیف بودن asp نیست . از طرفی تعرفه طراحی سایت با پی اچ پی کمتر میباشد .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

ساخت سایت - بازاریابی - طراحی وب سایت - بازاریابی اینترنتی - بهینه سازی سایت