وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

بقیه مقاله چرا شما به یک وبسایت نیاز دارید

بقیه محتوای به چه دلیل شما به یک تارنمای ایرنترنتی نیاز دارید


این مقاله توسط وب سایت طراحی سایت ارزان تهیه گردیده است.برای مهاجرت به استرالیا به مرکز مورد نظر آن یعنی سایت tnsvisa.com  می توانید مراجعه کنید.

1 - نداشتن محدود بودن زمان:

آیا شما می توانید 24 ساعته و بدون هیچ محدود بودنی با بینندگان خود در رابط باشید؟

آیا این امکان وجود دارد که بدون استفاده هیچ هزینه ای برای استخدام کارمند و شیفت بندی به این هدف دست پیدا کنید ؟

ما به شما می گوییم ؟ حتما ، چرا که نه.

شما نه تنها برای این کارنیاز به استخدام هیچ نیرویی ندارید بلکه میتوانید میلیون ها شعبه شبانه روز در تمام دنیا داشته باشید. این شعبه ها همیشه ، حتی هنگامی که رقبای شما فکرش را هم نمی کنند در حال ارائه خدمات به مشتریانتان هستند.

برای این کار تنها کافیست وب سایت تان را تاسیس کنید.

2 - دسترسی سریع و آسان :

امروزه مردم به دنبال مراکزی هستند که توانسته باشند با استفاده از کمترین هزینه و به سریع به خدمات مورد نیازخود دست پیدا کنند.

حتما بینندگان شما هم از این شیوه مستثنی نیستند.

پس به درستی چه کسی موفق تر است ؟ خوب جواب روشن است افرادی که توانسته باشند خدمات خود را با دریافت کمترین وقت و هزینه به خریداران خود عرضه کند.


این مطلب بدست وبسایت طراحی سایت ارزان گردآوری شده است.برای مهاجرت به استرالیا به مرکز مورد نظر آن یعنی سایت www.tnsvisa.com  می توانید مراجعه کنید.

کلمات کلیدی : مهاجرت به استرالیا,طراحی سایت ارزان

چرا شما به یک وب سایت نیاز دارید ف

به چه خاطر شما به یک وب سایت نیازمندید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- ورود به قرن بیست و یک :

همانطور که اطلاع دارید قرن بیست و یک قرن اینفورمیشن و ارتباطات نام گذاشته شده و عصر جدید و پهناوری با نام |جهان|دنیای} مجازی در درون این قرن در حال شکل گرفتن و گسترش است ، دنیایی که در آن مردم با بهرگیری از جدیدترین علوم و حرکت در محدوده های دانش مدرن ، بسیاری از محدودیت های زمانی و موقعیتی را مرتفع ساخته تا با بهرگیری از آن بتواند بر زمان و مکان حکومت کند. برای بودن در این دنیای بزرگ و پرظرفیت نیازمند یک شناسه هستید. و تارنما  شما تنها شناسه  ورود شما در این جهان  پر رمز و راز است.

ادامه مطلب ...

برای چی بهینه سازی سایت در محیط اینترنت از اهمیت برخوردار است

به چه دلیل بهینه سازی سایت مهم است؟
به خاطر چی seo برای سایت های جستجوگر مفید می باشد. موارد ذیل

برخی از دلایل این مطلب می باشند :

▪ متمایزبودن در بازخورد پیداکردن مشتری های اکثری را به استقبال از وب سایت شما دعوت میکند ▪ ۸۷ در صد تمام بازدیدکنندگان شما از هر صفحه یک  ۹۱ در صد از کاربران internet از سیستم های جستجوگر استفاده میکنند طبق آخرین تحقیقات بیش از ۲۵0 میلیون بررسی در روز در کشور انگلیس صورت میگیرد

 ۷۳ در صد اینترنتی از طریق سیستم های جستجوگر آغاز میشود

۳.۵ میلیون وب سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعیت این این است که فقط کسرهای از یک درصد به صفحه اول می رسند.

● چه افرادی به بهینه سازی سایت لازم هستند ؟

هر سایتی که به طرف تجارت پیش میرود ، باید صفحات وب خود را برای سیستم های جستجوگر بهینه سازی کند.

 هدف پایانی یک سایت جلب استفاده کنندگان اینترنت میباشد و مطالعات نشان داده است که پهنه بزرگی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجوگر یافته اند اگر کارخانه شما نظر به درست کردن یک وب سایت تازه و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید seo را در انتخاب اول قرار دهید به در نظر داشته باشید که بهینه سازی سایت شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.
سئو و مهاجرت به استرالیا از خدمات شرکت ما می باشد.

برای مهاجرت به استرالیا به ما مراجعه نمایید.

وبسایت ان ال پی - بهینه سازی سایت چیست - کد مقاله 11h

وبسایت ان ال پی - سئو به چه معناست - کد مقاله 11e

این محتوا توسط وبسایت ان ال اپی تهیه شده است.

seo به معنی تشکیل دادن صفحات وب که برای  سیستم های جستجو کننده زیبا و فریبنده می توانند باشند seo این هست که شما در بازخورد هر موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را دارا باشید مهم بودن این موضوعاز انجا ناشی می شود که همه مردم از سایت های جستجوگر به دلیل دست یافتن به گزارش یا محصول مورد نظر خود مصرف میکنند.

ادامه مطلب ...

مشاهده آمار ترافیک وبسایت -کد مقاله 12u

استفاده  آمار بازدیدکنندگان وب سایت

این مطلب توسط سایت طراحی وب سایت ارزان شرکت ایفا نت آماده شده است. جهت تبادل لینک رایگان میتوانید به ما مراجعه کنید.طراحی سایت ارزان از سرویس های شرکت ما می باشد.



● نتیجه گیری در خاتمه، برخی افراد از این اطلاعات بهت زده و هراسان می شوند (اغلب به این علت که حجم زیادی اطلاعات به دستشان می رسد) اما نباید چنین باشد زیرا آمارهای تخصصی بیشماری در این زمینه وجود دارند که می تواند برای تحلیلهای عمیق تر مورد استفاده قرار گیرند.

عوامل بالا اطلاعات ارزشمندی در مورد بازدیدکنندگان سایت و عملکرد وب سایت در اختیارتان قرار می دهند. به یاد داشته باشید این اطلاعات به دلیلی تولید و در اختیار شما قرار می گیرند و این به شما بستگی دارد که از آنها استفاده کنید یا خیر.




ادامه مطلب ...