وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

شهری شناور در آب های آزاد


شهری شناور در آب های آزاد

ارباب دریای منطقه کارائیب. این اسمی است که به بوت اوسیس - پرگنجایش‌ترین بوت گردشگری

دنیا داده اند. این لقب، پیش از این به کشتی آلوره گفته می شد؛ کشتی‌ای که ازطریق همین

 کمپانی تولید کننده اوسیس، یعنی‌رویال کارائیب به حرکت درامده بود و هم‌اکنون به نام خواهر دوقلوی اوسیس شناخته می‌شود.

 
اوسیس پهناور‌ترین و پرهزینه‌ترین کشتی تفریحی اقیانوس گردی می باشد که تا به حال در جهان تولید شده است.

این کشتی، 5 حجم بزرگ‌تر از کشتی تایتانیک ارست و یک و نیم میلیارد دلار برای ساخت آن هزینه شده است.

 

 

شهری معلق در اقیانوس

 

اوسیس 360 متر طول، 47 متر عرض و 220 هزار تن وزن دارد. ارتفاع این کشتی 18 طبقه، 65 متر از سطح دریاست و علاوه بر آن، نه متر از این کشتی نیز زیر آب قرار می‌گیرد.

این کشتی با طراحی منحصر به‌فردش در واقع یک شهر شناور در دریاست که شامل استخر با امکان موج‌سواری، سالن بدنسازی، سالن سینما و تئاتر با ظرفیت 600 نفر، زمین فوتبال و بسکتبال،

چندین رستوران و کافی‌شاپ، شهربازی و پارک و دو دیوار بزرگ صخره‌نوردی است.

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

در این کشتی، مرکز خریدی نیز ساخته شده است. زمین فوتبال و استخر آن حتی جایی برای نشستن تماشاچیان هم دارد. تمام اتاق‌هایش دو بالکن دارد: یکی به سمت

 داخل کشتی که نمایی از پارک و زمین بازی دارد و یکی به سمت بیرون که نمای بسیار زیبایی از اقیانوس دارد. 42 آسانسور در کشتی اوسیس تعبیه شده که هر کدام گنجایش جابه‌جایی 16 نفر را دارد. سالن تئاتر اوسیس در پایین‌ترین نقطه از کشتی ساخته شده و نمایی از زیر آب دارد.

 

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

 

اوسیس حتی آرایشگاه و مهدکودک نیز دارد. پارک در طبقه هشتم ساخته شده و مساحت آن 1900 متر است. در این پارک، 12 هزار درخت وجود دارد که 62 درخت تاک و 56 گیاه بامبو

از آن جمله است. همچنین آب‌نمایی موزیکال و زیبا در میان پارک ساخته شده است. در هر طبقه یک رستوران قرار دارد که در تمام آنها، انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود.

سازنده کشتی تفریحی اوسیس، شرکت آمریکایی رویال کارائیب است که تا به حال بزرگ‌ترین و مشهورترین کشتی‌های تفریحی دنیا را طراحی کرده و ساخته است. ساخت اوسیس از سال 2006 در فنلاند آغاز شد و تقریبا سه سال طول کشید.

 

 

 

 

 

دستگاه تعمیر تلویزیون و تعمیر برد و ic تلوزیون samsung

دستگاه بازسازی تلویزیون و بازسازی برد و آی سی تلوزیون samsung

خرابی در ناحیه پاور تلویزیون که این ایراد در چند بخش می باشد که در پایین به این ایراد ها اشاره

می شود.اکثر خازن های قسمت پاور تلویزیون پس از چندین ماه و سال مشکل دار می شود

که برای بازسازیی می بایست خازن فرسوده پاور ال سی دی جایگزین گردد.
در جاهایی ترانزیستور های

 ناحیه ی پاور خراب می گردد که برای بازسازی باید ترانزیستور ها جایگزین گردند

بعضی از پاور ها STR تعبیه که ممکن است این قطعه در بازار موجود نباشد در این صورت برد پاور تعویض می شود. دستگاه تعمیر برد تلویزیون در موارد کمی برای تعمیر ال سی دی باید برد پاور ال سی دی تعویض شد.
تلویزیون صدا دارد تصویر ندارد
وقتی تلویزیون ال سی دی و ال ای دی صدا دارد ولی تصویر ندارد بیشتر خرابی در قسمت بک لایت تلویزیون می باشد که تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود. خرابی بک لایت در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی شایع است. در تلویزیون های ال ای دی سری f سامسونگ خرابی بک لایت بیشتر است.
چراغ ال ای دی تلویزیون چشمک می زند ولی روشن نمی شود
در این مورد خرابی تلویزیون بیشتر در قسمت پاور می باشد و برد پاور در اکثر مواقع  قابل تعمیر می باشد و تعمیرات با ضمانت سه ماهه انجام می شود. بعضثی مواقع خرابی از برد مین نیز می تواند باشد که احتمال آن بسیار کم است.
تلویزیون دیر روشن می شود
دیر روشن شدن تلویزیون در اکثر مواقع مربوط به برد پاور می باشد و خود برد قابل تعمیر می باشد . تعمیر برد پاور تلویزیون در محل مشتری انجام می شود و به مدت سه ماه ضمانت می شود.
HDMI تلویزیون کار نمی کند
خرابی HDMI مربوط به برد مین می باشد  که در بعضی مواقع برد تعمیر می شود و در صورت تعمیر نشدن برد باید کامل تعویض شود.
تلویزیون روی چراغ پاور مانده و روشن نمی شود
این خرابی در تلویزیون های ال سی دی بیشتر مربوط به برد پاور می باشد ولی در تلویزیون های ال ای دی بیشتر مربوط به برد مین می باشد. برد پاور تلویزیون های ال سی دی سامسونگ در بیشتر موارد قابل تعمیر می باشد.


برای ساخت وب سایت استفاده از زبان برنامه نویسی پی اچ پی خوبتر می باشد یااینکه asp ؟

برای انجام طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php خوبتر می باشد یا asp ؟

برای طراحی سایت بهرمندی از زبان برنامه نویسی پی اچ پی خوبتر است یااینکه ای اس پی؟


هر دو روش زبان برنامه نویسی تحت وب ، معمول ترین زبان ها برای انجام طراحی سایت های داینامیک است.

از نظر کارایی می شود گفت که هر دو یک کارایی داشته و اختلاف آنها در نوع نوشتن

 کدهای این زبان ها است.

خیلی از چیزهایی که یک برنامه نویس و طراح سایت نیاز دارد برای PHP بسرعت یافت می شود از انواع سیستم های مدیریت محتوا ( CMS ها ( گرفته تا فریم ورک ها و همین عمومیت یکی از مزایای این زبان است. همچنین تقاضا برای طراحی سایت هایی با زبان php بیشتر از asp میباشد به همین دلیل میتوان گفت که در میان عموم کاربران ، php به علت لایه باز بودن و سازگاری با هاست لینوکس و ویندوز از محبوبیت بیشتری برخودار است.

در زمینه محبوبیت ، بزرگترین سایت های دنیا از میان این زبان ها برای طراحی سایت خود پی اچ پی را انتخاب کرده اند ، انتخابی که قطعا بر اساس بررسی هایی دقیق صورت گرفته است. سایت هایی نظیر گوگل ، یاهو ، فیس بوک و بسیاری از سایت های بزرگ دیگر بر اساس PHP نوشته شده اند که این مورد نیز به محبوبیت بیشتر پی اچ پی اشاره میکند.

امنیت کدام یک قوی تر است؟

در حالت کلی میتوان گفت که سایت هایی که با این دو زبان کدنویسی شده اند ، هم میتوانند دارای مشکلات امنیتی باشند به همین دلیل میتوان گفت که هر دو از نظر امنیتی در یک سطح قرار دارند اما عده ای معتقدند که به علت استفاده سایت هایی نظیر گوگل از پی اچ پی ، ممکن است امنیت پی اچ پی بیشتر باشد.

رتبه بندی های سایت در موتور جستجوی گوگل

برخی از افرادی که کار آموزش بهینه سازی سایت انجام میدهند اعتقاد دارند به دلیل اینکه زبان برنامه نویسی گوگل پی اچ پی میباشد ، سایت هایی که با این زبان کدنویسی شده اند از سئوی بهتری برخودار هستند اما این ادعا را هیچوقت مسئولین گوگل تایید نکرده اند به همین دلیل میتوان گفت که تفاوتی میان رتبه بندی در موتورهای جستجو میان این دو زبان وجود ندارد.


نتیجه گیری
میتوان گفت که پی اچ پی از محبوبیت بیشتری برخوردار است ولی این مسئله دلیل بر ضعیف بودن asp نمیباشد.



آموزش نصب سایت در مرورگر گوگل مپ

 آموزش نصب سایت در مرورگر گوگل مپ


برای پثبت محل مورد نظرتان درمرورگر گوگل مپ خوبتر است یک اکانت جیمیل دارا باشید و در آن ورود کرده باشید سپس وارد google map به این آدرس واردشوید

اگر دفتر اداره، پارک و درمجموع مکانی را سراغ داریدد که مایلید نام آن را به نقشه‌های آن لاین گوگل (Google Map) و کلا به تمام نقشه‌های GPSها اضافه کنید، این مقاله را بخوانید.
یکی از موارد استفاده این کار، این می باشد.
مثلاً رئیس دانشگاه خواسته که اسم دانشگاه را روی نقشه گوگل (Google Map) اضافه کنم که اگر دانشجویان جدید الورود با GPS یا نقشه گوگل خواستند آدرس دانشگاه را بفهمند، راحت باشند.

گذشته از نام مکان‌ها، شما می‌توانید (خیر امواتتان!) به گوگل (و مردم دنیا) در رسم نقشه شهر یا روستا و منطقه خود کمک کنید. جاده‌ها را رسم کنید و نامگذاری کنید، خانه‌ها و پارک‌ها و ... را رسم کنید و خلاصه یک Map Maker باشید.

برای این کار، کافی‌ست به Google Map Maker بروید.

در آنجا آدرس خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا تایید شود .

ایمیج هایی از کشور زیبا و آرام سوئیس


عکس هایی از منطقه زیبا و آرام سوئیس

کشور زیبا و بااسایش سوئیس:

 
کشور زیبا و بااسایش سوئیس در رتبه هفتم جدول شادترین افراد دنیا قرار دارد. تقریبا دارای 7.5 میلیون جمعیت می باشند و متوسط طول عمر در این منطقه در حدود هشتاد ویک سال میباشد.

 

نرخ شرگری درکشور سوئیس خیلی پائین است و سوئیس از پایه های استوار اقتصادی برخوردار می باشد. حقوق سرانه مردم این کشور 32.300 دلار است. کانون صلیب سرخ جهانی در این کشور قرار گرفته است.

 

فعالیت های ورزشی از جمله اسکی و قایقرانی نقش بسزایی در زندگی روزمره مردم این کشور دارد. معدل بودجه سلامتی برای هر نفر در این کشور در سال 3.445 دلار است. دارای مرز مشترک با آلمان، فرانسه، ایتالیا و اتریش میباشد.

 

 

کشور آرام و زیبای سوئیس

 

قوانین و آداب و رسوم :


1- مردم سوئیس بسیار به مقررات احترام می گذارند و بی نظمی و نقض مقررات را به هیچ وجه برنمی تابند، بنابراین رعایت قوانین و مقررات واحترام به حقوق دیگرافراد جامعه ضرورت تام دارد.

 

2- مسافرین اتوبوس ها، ترامواها و قطارهای درون شهری بلیط و کارت تردد طلب نمی شود و فرض بر این است که همه دارای بلیط هستند اما هر از چند گاهی مامورین مخفی برای کنترل بلیط و کارت های مجاز تردد سر زده وارد وسایط نقلیه عمومی می شوند. لذا تهیه بلیط اینگونه وسایل نقلیه عمومی قبل از سوار شدن ضروری است.

 

3- مقررات و قوانین داخلی سوئیس برای گردشگران خارجی نیز کاملا اجرا می گردد و پلیس نسبت به رعایت آن از طرف خارجی ها هیچگونه انعطاف و اغماضی ندارد.

 

4- افراد خارجی که وارد این کشور میشوند باید مبدا و منبع پولهای همراه خود را بدانند تا درصورت سوال از طرف مقامات ذیربط بتوانند پاسخ لازم را داشته باشند در غیراین صورت مشمول پولهای قاچاق و غیر قانونی می شوند که براحتی نمی توان به حل و فصل آن اقدام نمود.

 

5- برای رانندگی در این کشور می باید گواهینامه ملی آن یا یک گواهینامه بین المللی (I D P) در اختیار داشته باشید. (I D P) یک مجوز بین المللی برای رانندگی است که دارندگان آن قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزش رانندگی یا شرکت در امتحانات راهنمایی و رانندگی در بیش از 160 کشور جهان رانندگی نمایند، مضاف بر اینکه این مجوز به عنوان یک سند معتبر بین المللی، می تواند تعیین و تأیید کننده هویت دارنده آن به شمار آید. اضافه می نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی معتبر خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

 

گزارش تصویری از طبیعت بکر و بسیار زیبای کشور سوئیس