وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

موردهای اصلی در خرید شیک ترین و جذابترین حلقه عروسی

عنوان:  موردهای اساسی در خرید خاص ترین و فو ق العاده ترین حلقه عروسی

این مطلب درمورد انتخاب شیک ترین و خاص ترین آتلیه عروس می باشد.

در برنامه ریزی برای برگزاری مراسم و جشن عروسی انتخاب لباس عروس از مهمترین کارهایی است که باید اصول مهم در انتخاب لباس عروس را در آن مدنظر قرار داد. دخترها و پسران جوانی که در آستانه شروع مراسم ازدواج خود هستند ،بیشتر در تب و تاب خرید و برنامه ریزی برای بزرگ ترین اتفاق زندگی شان قرار دارند. اما در میان همه این تدارک دیدن ها دخترخانم ها یک دغدغه شیرین اما جدی هم دارند و آن هم انتخاب لباس عروس مناسب است؛ حق هم دارند انتخاب در میان انواع و اقسام طراحی ها آن هم با قیمت های نه چندان مناسب این روزها، اصلا ساده نیست.پوشیدن لباس سفید عروسی از زیباترین رویاهای هر دختری است؛ لباسی که از چند ساعت پیش از مراسم از جعبه اش بیرون آورده می شود تا یک شب لباس مخصوص شما باشد و شب بعد شاید بر تن عروس های دیگری بدرخشد و شاید در همان جعبه مخصوص سال های بسیار در گنجه های لباس خاک بخورد.

برای انتخاب لباس عروس مناسب این نکات را بدانید:
انتخاب و تهیه لباس عروس رؤیایی از خان های دشوار مراسم عروسی به شمار می رود. سعی کرده ایم همه ریزه کاری های تهیه لباس عروس و گزینه هایی که بعد از پایان مراسم دارید را مرور کنیم تا خودتان با یک حساب سرانگشتی بهترین راه را انتخاب کنید.

اگر کرایه کنید
شما یکی از مرسوم ترین روش های تهیه لباس عروس را انتخاب کرده اید. در این روش انتخاب های بیشتری دارید و درنتیجه کمتر مجبورید نگرانی قیمت بالا را داشته باشید؛ البته ملاحظات و محدودیت های وی‍ژه ای هم خواهید داشت. اکثر مزون های لباس عروس و آرایشگاه های تخصصی عروس این گزینه را به شما پیشنهاد می دهند. عروس سراها هم اصلا برای همین کار ساخته شده اند.

چه مزایایی دارد؟
از گرفتاری خرید پارچه و پروهای وقت و بی وقت خبری نیست. بعد از عروسی هم نباید دنبال جا برای لباس عروس تان بگردید و مهم تر از همه اینها، پول کمتری خرج می کنید.

چه معایبی دارد؟
اگر خدای نکرده بلایی سر لباس عروس بیاورید، چه افتادن آکسسوار و تزئینات لباس باشد چه سابیده شدن دنباله لباس باید خسارت بپردازید حتی اگر آسیب مختصر باشد. به این جریمه اضافه کنید هزینه اتوشویی بردن لباس درصورت کثیفی را. پس اگر حس می کنید نمی توانید از لباس امانتی به خوبی نگهداری کنید از شیوه دیگری برای تهیه لباس استفاده کنید.

در خصوص سایر اجزای لباس عروس سوال کنید
برخی از مزون های عروس همراه با لباس عروس، تاج، تور، شنل و حتی کفش آن راهم اجاره می دهند و برخی دیگر این لوازم را یا جداگانه و با دریافت هزینه جدا اجاره می دهند و یا اصلا تاج و تور و شنل مناسب آن لباس را ندارند. پس فراموش نکنید که حتما در این خصوص از مزون مورد نظر سوال کنید تا دچار مشکل نشوید.

شرایط اجاره را مکتوب کنید
بهتر است یک قرارداد برای اجاره لباس تنظیم کنید اما اگر مزون مورد نظر، مایل به تنظیم قرارداد نبود، حداقل شرایط و قوانین اجاره لباس را دقیقا مکتوب کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید به آن استناد کنید. از مزون عروس بخواهید که به صورت مکتوب به شما تضمین بدهد که دقیقا در چه تاریخی لباس عروس انتخابی شما را، تمیز و خشکشویی شده به شما تحویل می دهد. همچنین زمان و شرایط تحویلگیری، هزینه های حمل و نقل، هزینه های خشکشویی و ... را مکتوب کنید. فراموش نکنید که گاهی همین مسائل جزئی باعث ایجاد مشکلاتی برای هر دوطرف می شود.

در این مطلب نکاتی طلایی در مورد انتخاب مناسب یک آرایشگاه عروس اشاره ای شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.